Køber I guld og sølv i dette prisleje?

Guld og sølvpriserne har korrigeret en del. Guld faldt fra $1900 til under $1700 – og har været under $1600. Sølv fra knap $50 til ca. $30 (med en kort tur ned til godt $26). Jeg har købt noget guld og sølv i dag.

Hvad med jer? Køber I til disse priser? Skriv gerne en kommentar.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Køber I guld og sølv i dette prisleje?

  1. Theis J. siger:

    Jeg er meget i tvivl. Bloomberg eksperterne siger køb Se artikel men mange andre er forbeholdne. Jeg tror, at jeg venter lidt. Held og lykke med dine investering.
    Mvh. Theis

  2. Theis J. siger:

    Hov artiklen forsvandt. Har prøvet at sætte den på mit navn i stedet. Det er vist bare en afskriftsartikel fra Bloomberg. Den var også i Børsen, men kan ikke finde den der. Pointen er, at Bloomberg analytikerne regner med en prisstigning på ca. 600 dollars i år. Mange andre er dog meget mere skeptiske.

Skriv et svar

